Elektrische sfeerhaard online bestellen en bezorgen

elektrische sfeerhaard

Wil jij een elektrische sfeerhaard online bestellen en laten bezorgen? Dat doe je bij De Sfeerhaard! Wij werken samen met onze betrouwbare bezorgpartner XXL Pakket en leveren zo gratis door heel Nederland. Heb jij jouw elektrische sfeerhaard vandaag voor 16:00 uur besteld? Dan heb jij hem morgen al in huis!

Wil je meer weten over de ins and outs van het laten bezorgen van een elektrische sfeerhaard door De Sfeerhaard? Lees de nodige informatie in deze blog!

Gratis bezorging in Nederland en België

Wij bezorgen jouw elektrische sfeerhaard gratis door heel Nederland en België. Heb jij een groot pakket of juist een klein pakket? Dat maakt ons niet uit: alle bestellingen zijn gratis!

Bezorgen in Nederland en op de Waddeneilanden

De Sfeerhaard bezorgt jouw elektrische sfeerhaard en accessoires door heel Nederland. Woon jij op Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland of Schiermonnikoog? Dan wordt er door XXL Pakket een extra bedrag in rekening gebracht, wegens de extra transportkosten over water. Dit is geen vast bedrag: het ligt eraan op welk eiland jij woont en hoe groot jouw bestelde product is. Woon jij op een van de Waddeneilanden en heb jij een elektrische sfeerhaard besteld? Neem dan contact met ons op voor aanvullende informatie over de bezorging!

Bezorgen in België

Wij bezorgen jouw elektrische sfeerhaard ook in België. Woon jij in Vlaanderen of Wallonië? De regio maakt voor ons niet uit: wij leveren altijd gratis in heel België.

Elektrische sfeerhaard besteld? Dit zijn de 3 bezorg-stappen!

Zodra jij een elektrische sfeerhaard online hebt besteld, gaat bij ons het bezorgproces van start. Hoe verloopt dit proces? Lees het in drie stappen:

Stap 1

Heb jij een bestelling geplaatst en zijn al jouw bestelde items voorradig? Dan ontvang je de dag voor levering van ons een e-mail. In deze e-mail vind je de track&trace-code van jouw pakket.

Stap 2

Op de ochtend van de bezorging van jouw pakket, ontvang je van ons een sms. In deze sms vind je de exacte levertijd van jouw bestelling.

Stap 3

Onze elektrische haarden kunnen zwaar zijn. Daarom kiezen wij ervoor om deze altijd bij de klanten thuis af te leveren door middel van een tweemanslevering. Dit betekent dat er altijd twee bezorgers aanwezig zijn, die ervoor zorgen dat jouw product secuur naar binnen wordt getild. Zo zijn we er zeker van dat er geen ongelukken gebeuren.

Veelvoorkomende vragen bij bestellingen

  • Wat als ik niet thuis ben op de bezorgdatum?

Ben je niet thuis wanneer we jouw elektrische sfeerhaard komen afleveren? Dan doen we een briefje in de brievenbus met een aanvraag voor het inplannen van een nieuwe bezorgdatum. Wij hanteren een strakke planning, waardoor dit gepland moet worden en niet de volgende dag kan. Bij geen gehoor doen wij ons best de elektrische sfeerhaard 2 dagen later te bezorgen.

Heb jij schriftelijk toestemming gegeven dat we jouw sfeerhaard bij de buren mogen afleveren? Dan zullen we dit uiteraard naleven.

  • Leveren jullie ook op zaterdag?

Is jouw bestelling op een werkdag voor 16:00 uur geplaatst? Dan wordt jouw elektrische sfeerhaard de volgende dag geleverd. Dit betekent dat wij onze sfeerhaarden op dinsdag tot en met zaterdag leveren.

  • Wat als het product defect of incompleet is?

Onze producten worden altijd zo goed mogelijk verpakt, maar aangezien de afmetingen van sommige producten erg groot zijn, kan het voorkomen dat er bij bezorging per ongeluk iets kapot gaat. Deze fout nemen wij op ons en zullen we uiteraard oplossen. Is er na bezorging een defect? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten door contact op te nemen.

Is er geen defect, maar is jouw bezorgde pakket incompleet? Dat is spijtig! Laat het ons zo snel mogelijk weten en wij zullen jouw missende onderdeel binnen 5 werkdagen bezorgen.

  • Ophalen of bekijken in een showroom?

Jouw elektrische sfeerhaard ophalen was vroeger een mogelijkheid, maar sinds Covid-19 helaas niet meer. Ophalen kan dus niet.

Wij hebben geen showroom, aangezien wij focussen op de hoogste kwaliteit producten en hier ook een mooie prijs voor willen geven. Met een kostenpost zoals een showroom is dit moeilijker te behalen. Wij doen ons best om door middel van goede foto´s en beschrijvingen onze klanten een zo realistisch mogelijk beeld van onze sfeerhaarden te geven.

  • Niet tevreden over de elektrische sfeerhaard?

Ben je toch niet tevreden over jouw sfeerhaard? Dan kun je deze binnen 30 dagen gratis ruilen of retour sturen. Kies jij om jouw elektrische sfeerhaard te ruilen? Dan zorgen wij dat het nieuw gekozen model dezelfde dag nog wordt verzonden.

Elektrische sfeerhaard bestellen bij De Sfeerhaard

Je leest het goed: wij hanteren uitstekende voorwaarden als het gaat om een elektrische sfeerhaard laten bezorgen! Wil jij ook gebruik maken van onze bezorgservice? Bestel dan jouw elektrische sfeerhaard bij De Sfeerhaard en wij doen de rest!

 

Stuur ons een appje!