5 jaar uitgebreide garantie op al je aankopen!
Wij garanderen dat wanneer je bij De Sfeerhaard een product koopt, het in goede staat bij je thuis wordt geleverd en bij normaal gebruik, zoals verwacht, blijft werken. Zolang je die elektrische haard op een vochtvrije plek installeert en gebruikt om sfeer te creëren en/of de ruimte te verwarmen en niet gebruikt als springplank, komt het wel goed met dat normaal gebruik.
Vraag & antwoord
Je moet een product in ieder geval een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Hoe lang een product meegaat, hangt af van wat het is. Stenen hebben natuurlijk een langere levensduur dan een elektrische sfeerhaard. Koop je iets in de uitverkoop? Ook dan heb jij recht op een goed werkend product.
Een product is niet goed zodra het niet compleet, beschadigd, kapot is en/of het niet goed doet.
Als een product niet goed functioneert binnen de geldende garantie, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Denk aan een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Is het probleem met het product je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van je geld. Heb je het product normaal gebruikt en is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op bovengenoemde oplossingen.
UNETO-VNI heeft onderzoek gedaan naar de gemiddelde levensduur van een groot aantal artikelen. Deze lijst kun je raadplegen als je benieuwd bent naar de economische levensduur van jouw producten. Meer informatie vind je op: www.uneto-vni.nl.
Het aankoopbewijs van je bestelling is ook het garantiebewijs van je product(en). Wil je aanspraak maken op garantie, dan vragen wij om een kopie. Je vindt deze bij je aankoopbewijzen en e-mails.
Meld je een productklacht dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw situatie van toepassing zijn. Als de klacht gegrond is komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantie voor onze rekening.