5 jaar uitgebreide garantie op al je aankopen!

Wij garanderen dat wanneer je bij de Sfeerhaard een product koopt, het in goede staat bij je thuis wordt geleverd en bij normaal gebruik zoals verwacht blijft werken. Zolang je die elektrische haard op een vochtvrije plek installeert en gebruikt om sfeer te creëren en/of de ruimte te verwarmen en niet gebruikt als springplank, komt het wel goed met dat normaal gebruik.

Vraag & antwoord

Wat is een goed product?
Je moet een product in ieder geval een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Hoe lang een product meegaat, hangt af van wat het is. Stenen hebben natuurlijk een langere levensduur dan een elektrische sfeerhaard. Koop je iets in de uitverkoop? Ook dan heb jij recht op een goed werkend product.
Wanneer is een product niet goed?
Een product is niet goed zodra het niet compleet is, beschadigd of kapot is en/of het niet goed doet.
Je rechten tijdens de garantie
Als een product niet goed functioneert binnen de geldende garantie, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Denk aan een gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Is het probleem met het product je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van je geld. Heb je het product normaal gebruikt en is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op bovengenoemde oplossingen.
Economische levensduur
UNETO-VNI heeft onderzoek gedaan naar de gemiddelde levensduur van een groot aantal artikelen. Deze lijst kun je raadplegen als je benieuwd bent naar de economische levensduur van jouw producten. Meer informatie vind je op: www.uneto-vni.nl.
Garantiebewijs
Het aankoopbewijs van je bestelling is ook het garantiebewijs van je product(en). Wil je aanspraak maken op garantie, dan vragen wij om een kopie. Je vindt deze bij je aankoopbewijzen en e-mails.
Klacht of defect binnen de garantieperiode
Meld je een productklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw situatie van toepassing zijn. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantie voor onze rekening.

Heb je een andere vraag of wil je aanspraak maken op jouw garantie?

Toegevoegd aan uw favorieren
Product aan vergelijken toegevoegd

Cookies
De Sfeerhaard maakt gebruik van cookies. Meer informatie over het cookie-statement vind je hier