Op werkdagen vóór 17:00 besteld, is morgen al in huis!*

Je bestelt jouw sfeerhaard eenvoudig en snel via onze webshop. Zodra jouw bestelling is geplaatst, ontvang je een bestelbevestiging. Later op de dag ontvang je een e-mail met alle benodigde informatie over de levering. Deze e-mail bevat onder andere een live Track & Trace code, zodat jij jouw bestelling kunt volgen en niet de hele dag thuis hoeft te wachten. Wel zo makkelijk! In samenwerking met onze betrouwbare logistieke partner GLS bezorgen wij jouw bestelling bij jou thuis. 

Klik hier voor onze leveringsvoorwaarden.

Bezorging in België en Luxemburg

Wil je een bestelling plaatsen bij ons en woon je in België of Luxemburg? Geen probleem! Ook in België en Luxemburg is onze bezorging helemaal gratis én wordt jouw bestelling de volgende dag geleverd! 

Bezorgen buiten de Benelux is ook geen probleem. Voor meer informatie kun je een e-mail sturen naar info@desfeerhaard.nl.

Niet thuis?

Ben je, om welke reden dan ook, niet thuis wanneer we jouw bestelling proberen te leveren? Dan doen we een briefje in de brievenbus zodat we een datum kunnen inplannen voor een nieuw bezorgmoment. 

Wil je dat we de volgende dag weer bij je langskomen? Geen probleem! Laat het in dit geval dan wel voor 17:00 aan ons weten. Horen we niks van je, dan zullen we het product automatisch twee dagen later nog een keer bij je proberen te bezorgen.

Bezorgen bij de buren?

Wanneer je expliciet en schriftelijk hebt aangegeven dat we een product ook bij de buren mogen bezorgen, dan doen we dat natuurlijk wanneer je niet thuis bent. Zonder deze toestemming zullen we je bestelling nooit bij de buren afleveren.

Onze leverancier

GLS.
Track & Trace
Veel gestelde vragen

De Sfeerhaard - image 5

Vraag & antwoord

Bezorgen jullie in Nederland?

Ja, wij bezorgen door heel Nederland! Het bezorgen van kleine én grote pakketten in Nederland is volledig gratis (met uitzondering van de Waddeneilanden).

Bezorgen jullie op de Waddeneilanden?️

Ja, voor bezorgingen op Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland of Schiermonnikoog wordt er een extra bedrag in rekening gebracht door de vervoerder. Dit bedrag is afhankelijk van het betreffende eiland en afmetingen van de bestelde producten. 

Meer informatie over de bezorging op de Waddeneilanden? Stuur ons een bericht!

Bezorgen jullie in België?

Ja, wij bezorgen gratis in heel België.

Hoe bezorgen jullie mijn sfeerhaard?

Jouw bestelling wordt geleverd door onze betrouwbare partner GLS. Zij maken gebruik van een tweemans levering. Samen zorgen we dat jouw bestelling veilig en in goede staat bij jou thuis wordt geleverd.

Kan ik mijn afleveradres wijzigen?

Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd? Geef het zo snel mogelijk aan ons door, dan passen wij het adres van de zending aan.

Bij een verhuizing pas je makkelijk jouw adres aan in jouw klantaccount. 

Mijn bestelling is incompleet bezorgd, wat nu?

Zitten niet alle onderdelen of toebehoren in de doos? Dat is vervelend! Wanneer voorradig, zullen wij het ontbrekende onderdeel binnen twee werkdagen leveren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op via klantenservice@desfeerhaard.nl of +31 (0)30 7606 590.

Mijn product is defect geleverd, wat nu?

We pakken onze producten zo goed mogelijk in, maar vanwege de soms grote afmetingen kan het gebeuren dat er tijdens het bezorgen iets beschadigd raakt. Dat lossen we uiteraard voor je op! Neem hiervoor zo snel mogelijke contact op via klantenservice@desfeerhaard.nl of +31 (0)30 7606 590.

Waarom heeft De Sfeerhaard een online showroom?

Bij De Sfeerhaard hebben wij gekozen voor een online showroom! We hebben uitgebreide productomschrijvingen toegevoegd aan alle modellen, gebruiken realistische foto’s en onze collega’s van de klantenservice staan altijd voor je klaar voor een deskundig advies! Kortom, bij De Sfeerhaard vind je alle informatie die je nodig hebt voor het kiezen van jouw favoriete elektrische haard. Je hoeft niet bij ons langs te komen om de producten goed te zien of te beleven. Je kunt rustig de tijd nemen om alle haarden online goed te bekijken en vergelijken. 

Daarnaast komen onze bezorgers jouw bestelling gratis bezorgen. Mocht je een elektrische sfeerhaard hebben besteld, maar toch liever willen ruilen voor een ander model of maat, dan bieden wij een gratis retour of ruil service aan! 

Via onze webshop bestel je eenvoudig en snel jouw favoriete haard én zorgen we tegelijkertijd voor het milieu!

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur geplaatst worden, worden de volgende dag geleverd. Tijdens enkele piekperiodes en feestdagen kan de bezorging langer duren dan normaal. Wij houden je hiervan op de hoogte!

Wat is de levertijd van mijn Cinewall®?

De levertijd is gemiddeld 4-6 weken. We bellen jou nadat je de bestelling hebt geplaatst om de afspraak af te stemmen en definitief te maken. Zo weten we zeker dat wij alleen komen als het jou uitkomt!

Leveren jullie ook op feestdagen?

Wij bezorgen niet op feestdagen of de dag erna. De rest van het jaar staan we graag voor je klaar! 

Wanneer ontvang ik een e-mail met informatie over de bezorging?

Zodra jouw bestelling is geplaatst, ontvang je allereerst een bestelbevestiging. Na 21:00 uur ontvang je een e-mail met alle benodigde informatie over de bezorging. Deze e-mail bevat onder andere een live Track & Trace code zodat jij jouw bestelling kunt volgen.

Wat zijn de bezorgtijden?

Jouw bestelling wordt tussen 08:00 en 21:00 uur bezorgd. Hiervan word je via een e-mail op de hoogte gebracht!

Hoe groot is het pakket?

Dit kan je terugvinden onder het tabblad ‘Bezorgen en ophalen’ op de betreffende productpagina. Er staat per model en afmeting beschreven hoe groot het pakket is.

Vancouver 182 zwart

Kies voor kwaliteit en de veiligheid van een elektrische sfeerhaard.

Bekijk de haarden

Wat anderen over ons zeggen