Vandaag vóór 16:00 besteld, is morgen al in huis!

In samenwerking met onze betrouwbare logistieke partner Prime Trans, bezorgen wij jouw bestelling de volgende dag nog bij je thuis. Zodra jouw bestelling is aangemeld, ontvang je een e-mail met informatie met betrekking tot de levering. Daarnaast ontvang je ook een e-mail met een Track & Trace-code, zodat jij jouw bestelling kunt volgen. Op de dag van de levering zelf zal je ook nog een e-mail van ons ontvangen over de levering.

Bezorging binnen de Benelux

Wil je een bestelling plaatsen bij ons en woon je binnen de Benelux? Geen probleem! Binnen de Benelux is onze bezorging helemaal gratis!
Ook bezorgen buiten de Benelux is voor ons geen probleem. Voor meer informatie hiervoor kun je een e-mail sturen naar info@desfeerhaard.nl.
Let op! Voor bezorging op de waddeneilanden wordt er een extra bedrag in rekening gebracht door de vervoerder, dit bedrag is afhankelijk van het eiland en de afmeting van de bestelling.

Zaterdaglevering

Zoals we al eerder vermeld hebben, worden bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur geplaatst worden, in de regel, de volgende dag geleverd. Dit betekent dat wij op dinsdag tot en met vrijdag jouw sfeerhaard bij jou komen leveren, maar ook op zaterdag.

Niet thuis bij bezorgen?

Ben je, om welke reden dan ook, niet thuis wanneer we je product proberen te leveren? We hebben dan een briefje in de brievenbus gedaan waarin staat dat we graag een datum willen inplannen voor een nieuw bezorgmoment. Omdat wij een strakke planning hebben, kan dat helaas nooit gelijk de dag erna zijn. Horen we niks van je, dan zullen we het product automatisch twee dagen later nog een keer bij je proberen te bezorgen.

Bij de buren afleveren?

Wanneer je expliciet en schriftelijk hebt aangegeven dat we een product ook bij de buren mogen bezorgen, dan doen we dat wanneer je niet thuis bent bij bezorgen. Zonder deze toestemming zullen we je bestelling nooit bij de buren afleveren.

Adres & telefoonnummer

Schipholweg 993
2143 CG Boesingheliede
+31 (0)850 407 407

Openingstijden & afhalen

Maandag t/m vrijdag
van 09:00 tot 16:00 uur.

Vraag & antwoord

Bezorgen in Nederland?

Wij bezorgen door heel Nederland. Het bezorgen van kleine én grote pakketten in Nederland is volledig gratis!

Bezorgen op de Waddeneilanden?️

Voor bezorgingen op Texel, Vlieland, Terschelling, Ameland of Schiermonnikoog wordt er een extra bedrag in rekening gebracht door de vervoerder. Dit bedrag is afhankelijk van het betreffende eiland en afmetingen van de bestelde producten. Bezorging op de Waddeneilanden? Stuur ons een bericht!

Bezorgen in België?

Wij bezorgen ook in België. Zowel in Vlaanderen als Wallonië is dit volledig gratis. Voor meer informatie stuur je een bericht via het contact formulier of een e-mail aan: klantenservice@desfeerhaard.nl

Hoe bezorgen wij jouw sfeerhaard?

Onze sfeerhaarden zijn niet de lichtste producten om te leveren, daarom maken we bij De Sfeerhaard gebruik van tweemanslevering. Dit houdt in dat niet één persoon, maar twee personen jouw bestelde sfeerhaard komen leveren. Hierdoor kunnen we ervoor zorgen dat jouw bestelling in goede staat bij jou aan huis wordt geleverd.

Mijn bestelling ophalen?

Deze optie is momenteel niet beschikbaar vanwege COVID-19. Excuses voor het ongemak.

Mijn afleveradres wijzigen?

Ben je verhuisd of heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd? Geef het zo snel mogelijk aan ons door. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je klantaccount. Heb je al een bestelling gedaan? Geef het door aan onze klantenservice, dan passen wij het adres van de zending aan.

Mijn bestelling is incompleet bezorgd?

Zitten niet alle onderdelen of toebehoren in de doos? Dat is vervelend! Wanneer voorradig, zullen wij je het ontbrekende onderdeel binnen 5 werkdagen naleveren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.

Mijn product is defect geleverd?

We pakken onze producten zo goed mogelijk in, maar vanwege de soms lompe afmetingen kan het soms gebeuren dat er tijdens het bezorgen wel eens wat stuk gaat. Dat lossen we voor je op! Neem hiervoor zo snel mogelijke contact op met de klantenservice via klantenservice@desfeerhaard.nl.

Waarom heeft De Sfeerhaard geen showroom?

We hebben bij De Sfeerhaard bewust geen showroom. We begrijpen dat het in sommige gevallen fijn kan zijn om de sfeerhaarden in het echt te kunnen bekijken. Bij De Sfeerhaard leggen wij onze focus op het behalen van de hoogste kwaliteit voor onze sfeerhaarden, maar daarbij wel voor een mooie prijs voor jou als klant.

Om een zo realistisch mogelijk beeld te geven van onze sfeerhaarden hebben we zeer realistische foto’s toegevoegd aan de producten. Daarnaast hebben al onze modellen en formaten een uitgebreide productomschrijving. Mocht je een elektrische sfeerhaard hebben besteld maar niet tevreden zijn, bieden wij een uitstekende en gratis retour/ruil service. Zo kun je binnen 30 dagen jouw sfeerhaard gratis retourneren of ruilen. Wanneer een sfeerhaard wordt geruild voor een ander model of formaat zal deze nieuwe sfeerhaard dezelfde dag nog worden verzonden.

Mochten er toch nog vragen zijn over onze sfeerhaarden, neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier of telefoon. We helpen je graag!

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur geplaatst worden, worden in de regel de volgende dag geleverd.

Vancouver 182 zwart

Kies voor kwaliteit en de veiligheid van een elektrische sfeerhaard.

Bekijk de haarden

Wat anderen over ons zeggen